Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності
- Чи пов'язуєте Ви свої труднощі з тим, що недостатньо глибоко знаєте теоретичні питання психології дитини?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Можливо, Ваші труднощі пов'язані з тим, що Ви оволоділи не всіма способами, методами, засобами активізації учнів у процесі навчання?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи тяжко Вам формулювати питання проблемного характеру, створювати проблемні ситуації в навчальному процесі?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи часто Вам вдається на лабораторних і практичних заняттях організовувати роботу учнів так, щоб вона проходила у формі невеликого дослідження?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи часто Вам вдається на уроках використовувати наукові факти так, щоб вони сприяли розвитку мислення учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи тяжко Вам організовувати дискусію на уроках?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи володієте Ви вміннями розглядати явища, події, факти під час пояснення нового матеріалу з позицій міждисциплінарного підходу (показати всезагальність законів природи і суспільства, продемонструвати елементи системного бачення явищ і об'єктів та ін.)?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи завжди і в усіх класах Вам удається підготувати завдання різного рівня складності для учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи часто Ви можете визначити, який тип завдань буде складним для учнів?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи вдається Вам визначити ступінь усвідомленості володіння учнями світоглядними поняттями?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи тяжко Вам викладати теоретичні та дидактичні питання з Вашого предмета?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи тяжко Вам аналізувати навчальний матеріал з точки зору сучасних досягнень науки,розвитку наукового знання?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи завжди Вам вдається вибрати відповідний метод чи методичний засіб для реалізації мети уроку?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи можете Ви оцінити те, що найбільше і найкраще Вам удалося на уроці? (Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи можете Ви оцінити, що не вдалося Вам на тому чи іншому уроці, які були труднощі?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
- Чи завжди Вам вдається бачити недоліки тих уроків, які Ви відвідуєте (уроки Ваших колег)?
(Так, тяжко відповісти, ні.)
|