ДПА-2022 скасовано для учнів 4 та 9 класів
Методичні рекомендації про викладання у початковій школі у 2021/2022 навчальному році
Освітній омбудсмен: Що потрібно знати педагогу про підвищення кваліфікації
Лист МОН “Щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в період літніх канікул”
Лист МОН: Щодо завершення 2020/2021 навчального року
Роз’яснення щодо оцінювання результатів навчання учнів, що є учасниками всеукраїнського експерименту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти»
Відповіді на запитання щодо рівневого оцінювання учнів 3-4 класів НУШ
Приклад бланку оцінювання результатів учнів
Приклад діагностичної роботи математика
Приклад діагностичної роботи мовно-літературна галузь
Приклад діагностичної роботи ЯДС
Відповіді на запитання щодо ведення шкільного журналу в 1-4 класах НУШ
Щодо окремих питань оцінювання та фіксації результатів навчання учнів початкових класів нової української школи
Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів нової української школи
НУШ: Автономія вчителя, особливості ДПА та формувального оцінювання – рекомендації МОН
Як захиститися від коронавірусу – дивіться матеріали для першого уроку
МОН: важливо присвятити Перший урок правилам безпечного навчання під час карантину
Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19) (Практичні поради до Першого уроку)
Інструкція дій закладу освіти, якщо в дитини виявили ознаки респіраторного захворювання
Методичні рекомендації про викладання у початковій школі у 2020/2021 навчальному році
Початок навчального року- рекомендації МОН
Нормативно-правові документи щодо організованого початку нового 2020/2021 навчального року
Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
Розклад уроків (5 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 1-4 класи
Розклад уроків (4 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 1-4 класи
Розклад уроків (3 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 1-4 класи
МОН: методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання (посібник)
Розклад уроків (2 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 1-4 класи
Розклад уроків (1 тиждень) проєкту “Всеукраїнська школа онлайн” 1-4 класи
У МОН розповіли, як вчителі мають заповнити класний журнал (відео)
Міністерство цифрової трансформації зняло для школярів освітній серіал з фізкультури.
Серіал складається з 12 відеоуроків по 3-6 хвилин. Теми уроків фізкультури охоплюють присідання та випади, планку, віджимання, біг на одному місці, йогу, стрибки, прес, набивання м’яча тощо.
Дистанційне формувальне, поточне та підсумкове оцінювання – роз’яснення МОН
Як оцінювати учнів 1-2 класів та 3-х пілотних класів НУШ – роз’яснення МОН
Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року
Міністерство освіти і науки України нормативними документами надає роз’яснення щодо завершення 2019/2020 навчального року, проведення ДПА 4 та 9-х класів і зарахуванння до 1-х класів:
3) роз’яснення щодо зарахуванння до 1-х класів на 2020/2021 навчальний рік.
“Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину”
Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1-х, 2-х та 3-х класів у Новій українській школі
Почалася електронна реєстрація на участь в обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» за темою «Медіаосвіта – актуальний компонент Нової української школи». Для участі у Фестивалі учасник має до 29 лютого 2020 року зареєструватися у браузері Google Chrome за посиланням: https://forms.gle/ETn7Dg4uLHebaMer6 та представити опис сутності та досвіду застосування власних інноваційних освітніх технологій, методів, форм та моделей організації освітнього процесу тощо
Сертифікація вчителів 2020. Все, що потрібно знати.
У МОН змінили типові програми для 1-4 класів НУШ
«II Всеукраїнський урок доброти» про гуманне та відповідальне ставлення до тварин
Підручники для 2 класу Нової української школи (НУШ)
МОН розробило Національну стратегію розвитку інклюзивної освіти на 2020-2030 роки
Про затвердження Методики експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації
За якими критеріями експерти оцінюватимуть професійний досвід учасників сертифікації
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
«Про сертифікацію педагогічних працівників» (Положення. Реєстрація)
Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи
Електронні версії підручників для 1 і 4 класів - опубліковано!
Нова українська школа: порадник для вчителя
Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі
Навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період (Нова українська школа)
Методичний посібник “Гра по-новому, навчання по-іншому”
Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів
ЗНО для вчителів: як будуть тестувати педагогів в Україні і як це роблять в інших країнах?
Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів 1 класу
Програми Нової української школи
- Типова освітня програма розроблена під керівництвом О.Я. Савченко
- Tипова освітня програма під керівництвом Р. Б. Шияна
Державний стандарт початкової освіти (документ)
Розвиток критичного мислення учнів при вивченні різних дисциплін (Презентація Олени Зарічної)
- рівні мислення навчального результату учнів
Методика LEGO "Шість цеглинок"
Доступна Хрестоматія сучасної дитячої літератури у двох томах (для 1-2 класів та 3-4 класів)
Про нових авторів, твори яких внесено до навчальної програми «Літературне читання. 2-4 класи»