Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 19.05.2024, 16:41

Сайт

Сайт учителів початкових класів Красноградського ліцею №1 ім. О.І. Копиленка Красноградської міської ради Харківської області

Меню сайту
Категорії розділу
На мою думку [2]
Рекомендації, поради [1]
Новинки в освіті [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 200
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар України

Каталог статей

Головна » Статті » Новинки в освіті

Екологічний проєкт у початковій школі

Екологічний проєкт у початковій школі

Екологічна культура стає важливим чинником розвитку суспільства. Я вважаю, що треба з дитинства  виховувати відповідальність у ставленні до довкілля. Ця робота повинна проводитись не тільки в школі, а й у кожній родині. У початковій школі формуються світогляд та життєва позиція людини. Тому саме зараз виникає нагальна потреба у екологічній просвітницькій діяльності. Вважаю, що за такої роботи, проведеної у початковій школі, у суспільстві будуть з’являтися соціально активні, екологічно свідомі люди, налаштовані на збереження гармонії між людиною і природою.

           У своїй роботі використовую матеріали  «Зеленого пакету для дітей» (авт. К. Мінджов,  Т.Мітєва), який сприяє вихованню у молодших школярів нових цінностей та нової моделі поведінки у школі, вдома, у суспільстві.

           Придбані в дитинстві вміння бачити і чути природу такою, яка вона є насправді, викликає у дітей глибокий інтерес до неї, розширює їхні знання, сприяє формуванню характеру та інтересів.  Ознайомлення учнів початкової школи  з цією проблемою - це засіб виховання реалістичних знань про навколишній світ, заснованих на чуттєвому досвіді. Ці знання необхідні для формування матеріалістичного світорозуміння. Засвоєння дітьми знань повинно бути тісно пов'язане з розвитком їх пізнавальних здібностей - сенсорного апарату, логічного мислення, уваги, мови, спостережливості, допитливості. Для розвитку мислення і формування основ матеріалістичного світорозуміння треба знайомити дітей з предметами і явищами природи і підводити до усвідомлення зв'язку і відносин між ними. У процесі усвідомлення причинних зв'язків і відносин між явищами природи розвивається мислення. Невід'ємна частина розумового виховання - сенсорна культура, спрямована на вдосконалення аналізаторів, накопичення у дітей чуттєвого досвіду, що є основою для подальших узагальнень, формування елементарних природознавчих понять. Сенсорна культура здійснюється в процесі ознайомлення дітей з різноманітністю форм, фарб, звуків у природі, розвитку в них уміння спостерігати.   

         Екскурсії цінні тим, що на відміну від уроків у класі учні можуть сприймати природу безпосередньо різними органами чуттів. Діти бачать об‘єкти в природному середовищі, спостерігають взаємозв‘язок рослин і ґрунту, тварин і рослин. Це дає можливість сформувати уявлення про природу як єдине ціле, в якому всі елементи перебувають у тісному взаємозв‘язку, утворюючи природний ланцюг.

 

Категорія: Новинки в освіті | Додав: clavcheva (25.10.2016)
Переглядів: 772 | Коментарі: 4 | Теги: екологічний проект | Рейтинг: 4.9/15
Всього коментарів: 4
avatar
1
1 nastyadovzhenko • 17:49, 22.01.2017
Екологічне виховання одне з найважливіших! Дякую за великий внесок у навчанні дітей!  biggrin
avatar
1
2 Lena-u11 • 22:16, 24.01.2017
hands
avatar
1
3 ALeks • 22:35, 24.01.2017
Екологічне виховання молодого покоління - це одна з важливих тем, на які треба звертати увагу hands
avatar
0
4 clavcheva • 23:09, 24.01.2017
Актуальність - це наше кредо!
avatar
Вхід на сайт
Хмара тегів
Пошук
Друзі сайту
  • ІМЗО
  • Педагогічна преса
  • Освітній простір
  • Шкільне життя
  • 7 чудес України

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz