Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 03.12.2024, 21:22

Сайт

Сайт учителів початкових класів Красноградського ліцею №1 ім. О.І. Копиленка Красноградської міської ради Харківської області

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 200
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар України
Головна » 2016 » Квітень » 28 » "ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ"
20:43
"ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ"

   Що таке перевернуте навчання?

Перевернуте навчання – форма активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес навчання таким чином: домашнім завданням для учнів є перегляд відповідних відеофрагментів з навчальним матеріалом наступного уроку (учні самостійно проходять теоретичний матеріал), а у класі час використовується на виконання практичних завдань. 

Цінність перевернутого навчання у можливості використовувати навчальний час для групових занять, де учні можуть обговорити зміст уроку, перевірити свої знання і взаємодіяти один з одним в практичній діяльності. Під час навчальних занять роль вчителя – виступати тренером або консультантом, заохочуючи учнів до самостійного дослідження і спільну роботу.

У загальній моделі учні можуть переглядати кілька відеоуроків, що тривають по 5-7 хвилин кожна. Онлайн-опитування або завдання можуть перериватися для перевірки засвоєння пройденого учнями матеріалу. Пряма реакція на опитування і можливість повторного перегляду відеоуроків допоможуть прояснити незрозумілі моменти.

Коли і де виникла технологія?

Академія Хана. У 2006 по 2008 року відео Khan Academy переглянули більше 200 млн разів. Сьогодні кожен місяць сайтом користуються 6 млн студентів, які колективно розв’язали більше 750 млн задач.

Аарон Самс і Джонатан Бергманн (США) у 2007 році почали записувати відеоролики зі своїми лекціями і пропонувати їх своїм учням для домашнього опрацювання

Переваги перевернутого класу

    • на урок діти приходять підготовленими;
    • в учнів є можливість вивчати відеоматеріали в тому темпі, який їм підходить; 
    • в учнів є можливість зупинятися на найбільш складних для сприйняття місцях; 
    • підвищується мотивація учнів; 
    • вчителю легше контролювати прогрес учнів; 
    • з’являються розширені засоби діагностики.

Проблеми перевернутого класу

    • відсутність в учнів мотивації до навчання;
    • як бути з дітьми, у яких немає комп’ютера або виходу в Інтернет? 
    • як зробити відеоконтент, який з великою ймовірністю привертав би увагу учнів? 
    • як організувати навчання в рамках моделі перевернутого класу, щоб воно відповідало вимогам до рівня знань, умінь і навичок учнів, пропонованим шкільними програмами?

Правила переходу на перевернуте навчання

  • Розробіть власні відео- чи текстові матеріали для учнів (це можуть бути як відеоуроки, так і відеоскрайбінг).
  • Оберіть систему керування навчанням (це може бути сайт чи блог).
  • Пропонуйте учням онлайнові дидактичні матеріали для закріплення знань, умінь та навичок (наприклад, онлайнові тести, анкети, вікторини, вправи).
  • Встановлюйте короткі терміни виконання завдань.
  • Забезпечте доступ до матеріалів учням, які не мають постійного доступу до Інтернету.
  • Надішліть батькам листи з інформацією про технологію переверненого класу.
  • Регулярно оновлюйте навчальні матеріали.

Інструменти для організації перевернутого класу

  • Пристрої, програми та сервіси для створення та обробки відео.
  • Системи керування навчанням.
  • Сайти з готовими дидактичними матеріалами для самоперевірки.
  • Сервіси для конструювання тренажерів, інтерактивних вправ, тестів та опитувальників, зворотного зв’язку.
Переглядів: 510 | Додав: clavcheva | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Хмара тегів
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • ІМЗО
  • Педагогічна преса
  • Освітній простір
  • Шкільне життя
  • 7 чудес України

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz