Використання LEGO в освітньому процесі
LEGO – це одна з відомих педагогічних технологій, що використовує тривимірні моделі реального світу і предметно-ігрове середовище навчання і розвитку дитини
Засновником ЛЕГО був тесляр Оле Кірк Крістіансен, мешканець Данії. Все почалося з того, що він вирішив зробити звичайну дерев’яну іграшку своєму синові. Оле Кірк в 1932 році заснував компанію, яка спочатку виготовляла дерев’яні іграшки та прасувальні дошки. Бренд LEGO на сьогодні є одним з найвідоміших у світі виробником дитячих іграшок. Назва LEGO походить від слів «Leg» і «Godt», що в перекладі з данської означає «добре грати» або «захоплююча гра».
Перспективність застосування ЛЕГО - технології обумовлюється її високими освітніми можливостями: багатофункціональністю, технічними та естетичними характеристиками, використанням у різних ігрових і навчальних зонах.
Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором ЛЕГО дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. Відбувається знайомство з навколишнім світом за допомогою гри та творчості.
В освітній діяльності початкової школи конструктор ЛЕГО допомагає вирішити завдання за наступними напрямками:
- навчання швидко і правильно орієнтуватися в просторі;
- розвиток дрібної моторики рук;
- розширення уявлень про навколишній світ;
- вміння працювати в групі, толерантно спілкуватися один з одним;
- створення атмосфери змагання;
- розвиток уваги, пам’яті, уваги, творчого мислення;
- розширення словникового запасу та формування навичок діалогічного мовлення.
Робота з конструктором ЛЕГО має великий виховний потенціал, допомагає виробляти певні якості особистості, взаємоповагу, посидючість, охайність.
Працюючи з конструктором ЛЕГО, можна будувати моделі і при цьому навчатися, отримуючи задоволення від гри. Коли придумуєш моделі сам, відчуваєш себе професійним інженером, механіком, будівельником або великим конструктором. І це здорово! Це дає повну свободу дій. Робота є жвавою і цікавою і відкриває абсолютно нові перспективи, де немає меж фантазії.
ЛЕГО допомагає дітям втілювати в життя свої задумки, будувати і фантазувати, захоплено працювати і бачити кінцевий результат своєї роботи.
Конструювання сприяє розвитку мислення, спритності, а також інтелекту, уяви та творчих задатків. Сприяє формуванню таких якостей, як уміння концентруватися, здатність співробітничати з партнером, і найголовніше – почуття впевненості в собі. Якщо з дитинства прагнути до пізнання – це перейде в уміння вчитися конструювання направлено і сприймати нове із цікавістю. Наприклад:
Гра- презентація " Відремонтуй слова " з ЛЕГО до тижня "Професії"
Таким чином, робота з освітніми конструкторами ЛЕГО, дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення
|